.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اوباما باید بیاموزد که چگونه از اسرائیل عبور کند
اوباما باید بیاموزد که چگونه از اسرائیل عبور کند

اوباما باید یاد بگیرد که چگونه از اسرائیل عبور کند.
به گزارش شمال نیوز ، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در پاسخ به آخرین اظهارات اوباما مبنی بر ملتزم بودن آمریکا به امنیت اسرائیل گفت: با توجه به سخن ویلیام جیمز فیلسوف معروف غرب که می گوید: خردمند کسی است که می داند از چه چیزی باید بگذرد اینگونه بر می آید سردمداران جدید آمریکا هنوز نمی دانند که از چه چیزی باید بگذرند و از چه چیزهایی نباید بگذرند. بنابراین انتظار تغییر از چنین سیستمی بعید به نظر می رسد.

سردار میر فیصل باقرزاده با یادآوری آیه یازدهم از سوره مبارکه رعد در قرآن که هرگونه تغییر اقوام و ملیت ها را در گروی تغییرات درونی آحاد افراد جامعه می داند بر لزوم تغییر بینش سران آمریکا در مورد حقوق مردم فلسطین تاکید کرد و آن را مقدمه ای بر تغییر نگرش های اساسی در سیاستهای راهبردی آمریکا در مورد حقوق مسلمانان دانست.
وی افزود: چنانچه بینش کنونی تغییرات اساسی محال است و اینگونه سخنان بجز تکرار حرف های انتخاباتی، بیشتر به یک رفرم شباهت دارد. از این رو رئیس جمهور آمریکا و مشاوران او باید یاد بگیرند که چگونه از اسرائیل عبور کنند و بیش از این منافع مردم آمریکا را به منافع جنایتکاران صهیونیسم پیوند نزنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.